Menu
TR ENG

Basın Bültenleri Arşiv

  • Balparmak, Ballı Adam kısa filmiyle, kışın sağlığı şansa bırakmamak gerektiğini hatırlatıyor.

    Bal pazarının lider markası Balparmak, tarihindeki ilk karakter filmiyle, her sahnesinde izleyicilerini hem heyecanlandırıyor hem de şaşırtıyor. İnternete yönelik hazırlanan kısa filmin ana karakterinde şansının sınırlarını zorlayan Ballı Adam yer alıyor.

    Balparmak, filmde Ballı Adam kadar şanslı olmayanlara, her gün bir kaşık bal tüketmelerini öneriyor. Ballı Adam’ın gerilim dolu hikayesi ünlü müzisyen Erkut Taçkın’ın bir dönem dillere pelesenk olan “Sevmek İstiyorum” şarkısı eşliğinde işleniyor.

    Ballı Adam farklı videoları kış boyunca Balparmak’ın resmi Instagram hesabından (instagram.com/balparmakbal) yayınlanmaya devam edecek.

    Ballı Adam’ın kısa filmime aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz:

    https://www.youtube.com/user/BalparmakBal

    Filmin Künyesi

    Müşteri                  : Balparmak

    Kreatif Ajans          : Plasenta Conversation Agency

    Yönetmen              : Dual

    Prodüksiyon Ajansı  : Kozmik Production

    balparmak.com.tr

    Altıparmak Gıda Hakkında:

    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 350’nin üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört eşdeğer bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan AR-GE ve APİLAB – Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 92 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

    Bilgi için:

    Excel İletişim Danışmanlığı

    Yeşim Kayar  – yesim.kayar@excel.com.tr 0216 544 94 37

     

  • Balparmakizi Uygulaması ile Balınızın Gerçekliği Garanti Altında

    Altıparmak Gıda’dan Dünya Gıda Sektöründe Bir İlk Daha!

    Türkiye bal sektöründe öncü rol üstlenen Altıparmak Gıda, Balparmak markası ile dünya gıda sektöründe bir ilki daha hayata geçiriyor. Altıparmak Gıda, Balparmakizi Uygulaması adını verdiği Priospot sistemine geçerek, ürünlerinin kalite takip sistemini bir üst noktaya taşıyor. Ürünlerin raftaki güvenliğini ve takip yetkinliğini en üst seviyeye çıkaran sistem ile tüketiciler, mobil cihazlarını kullanarak, Balparmak  ürünlerini doğrulatabiliyor ve ürünlerin özet analiz raporuna ulaşabiliyor.

    Dünyanın en büyük dört bal paketleyici firmasından biri olan ve ulusal bal sektörünün gelişimine öncülük eden Altıparmak Gıda, dünya gıda sektöründe bir ilke daha imza atarak, Balparmak ürünlerinde Priospot kalite takip sistemini hayata geçiriyor. Yeni takip sistemi ile tüketiciler, mobil cihazları üzerinden ürünlerini doğrulatabiliyor ve ürünlerin özet analiz raporuna ulaşabiliyor. Ayrıca Priospot, kolay doğrulama sistemi sayesinde dağıtım kanallarında şeffaflık, yüzde 100 güvenilir ürün izlenebilirliği sunuyor.

    Her bir ürünü ambalaj etiketine entegre edebilen ve ambalajları tekil olarak güvence altına alan Priospot, dünyada bir gıda markası tarafından ilk kez kullanılıyor. Etiket üzerindeki bilgilendirme sayesinde, tüketiciler mobil cihazları ile Priospot etiketinde bulunan QR kodu okutuyor. QR kod tarafından ara yüze ulaşan tüketiciler, etiket üzerindeki kimlik numarası ile ürünü doğrulatabiliyor ve ürünlerin özet analiz raporuna ulaşabiliyor. Tüketiciler aynı zamanda arayüz üzerinden Balparmak’ın kampanyaları ve diğer ürünleri hakkında bilgilere ulaşabiliyor.

    Markanın kalite takip sistemiyle ilgili açıklama yapan Altıparmak Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak; "Altıparmak Gıda olarak mevcut kalite takip sistemimizi artık Priospot teknolojisiyle bir üst noktaya taşımaktan mutluluk duyuyoruz. Bünyemizdeki Balparmak Bal Bilim Merkezi'nde yaptığımız detaylı analizlerle tesisimize ulaşan tüm balları kalitesi, orijini, saflığı ve doğallığından emin olduktan sonra ambalajlayıp tüketicilerimize sunuyoruz. Priospot ile daha da güçlenen kalite takip sistemimizle de bu hassasiyetimizi tüketicilerimizin mutfağına kadar ki tüm sürece taşıyoruz” dedi.

    Priospot sistemi, öncelikle Balparmak Klasik, Balparmak Özel Seçim, Balparmak Yöresel Ballar, Balparmak Monoflora ve Balparmak Apitera serilerinde kullanılacak.

    Altıparmak Gıda Hakkında:

    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 350’nin üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan AR-GE ve APİLAB Kalite Kontrol Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 92 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

    Bilgi için:

    Excel İletişim Yönetimi:

    Seçkin Çelikelli – seckin.celikelli@excel.com.tr0216 544 94 62

  • Balparmak, piknik boy çiçek ve çam balları 7’li paketler halinde raflarda yerini aldı.

    Bal pazarının lider markası Balparmak, doğanın bin bir şifasını taşıyan balı geniş kitlelerle buluşturmak amacıyla ambalaj inovasyonlarını sürdürüyor. Bal peteği şeklinde tasarlanan Balparmak piknik boy ambalajlar, piknik ve benzeri tüm açık hava etkinliklerinde balın kolayca tüketilebilmesine olanak sağlıyor. Tek yaşayanlar ve evde pratik çözüm arayanların da kullanabileceği Balparmak piknik boy süzme çiçek ve süzme çam balları, uygun fiyatıyla 20 gramlık 7’li set halinde tüketicilerle buluşuyor.

    6 adet fiyatına 7 adet bal sunan ürün setinin tavsiye edilen satış fiyatı 5.90 TL.

    balparmak.com.tr

    Altıparmak Gıda Hakkında:

    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 350’nin üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört eşdeğer bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan AR-GE ve APİLAB – Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 92 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

    Bilgi için:

    Excel İletişim Danışmanlığı

    Yeşim Kayar  – yesim.kayar@excel.com.tr 0216 544 94 37

  • Balparmak’ın TOÇEV işbirliğinde hayata geçirdiği “Kahvaltılı Sabahlar, Sağlıklı Yarınlar” isimli sosyal sorumluluk projesi ile çocuklara düzenli kahvaltı alışkanlığının kazandırılması amaçlanıyor.

     

    Proje kapsamında 8 ilde 16 bin çocuğa doğrudan ulaşılarak kahvaltının önemi anlatılacak. Ayrıca ebeveynlere yönelik de eğitimler düzenlenecek. Projeye özel hazırlanan çizgi film ile eğitimlerle doğrudan ulaşılan çocukların yanı sıra, internet aracılığıyla yüzbinlerce çocuğa kahvaltının sağlıklı ve eğlenceli olduğu mesajı verilecek.

     

    Türkiye bal pazarının lider markası Balparmak, çocuklara yönelik serisi Honeybana Balparmak ile TOÇEV işbirliğinde ve T.C. Milli Eğitim Bakanlığı’nın himayesinde “Kahvaltılı Sabahlar, Sağlıklı Yarınlar” isimli sosyal sorumluluk projesini hayata geçiriyor. İlköğretim çağındaki çocuklara düzenli kahvaltı etme alışkanlığının kazandırılması amaçlanan “Kahvaltılı Sabahlar, Sağlıklı Yarınlar” Projesi ile çocuklara kahvaltının önemi anlatılacak.

     

    “Kahvaltılı Sabahlar, Sağlıklı Yarınlar” Projesi kapsamında bu yıl İstanbul, Balıkesir, Denizli, Kahramanmaraş, Mardin, Nevşehir, Kars ve Bartın’dan oluşan 8 ildeki ilköğretim okullarında eğitimler düzenlenecek. Proje ile Mayıs ayının sonuna kadar 16 bin 3. ve 4. sınıf öğrencisine doğrudan ulaşılması hedefleniyor. Ayrıca her ilde ebeveynlere yönelik birer eğitim de gerçekleştirilecek.

     

    Uzman isimler kahvaltıyı sevdirmek için kolları sıvadı

     

    İçerik danışmanlığını Çocuk Gastroenteroloji ve Beslenme Uzmanı Prof. Dr. Benal Büyükgebiz’in üstlendiği proje kapsamında; her eğitim öncesinde çocukların mevcut alışkanlıklarını ölçmek ve değerlendirmek üzere birer anket uygulanacak. Ardından kahvaltının önemi ve doğru kahvaltının nasıl olması gerektiği konuları eğlenceli bir sunum ile anlatılacak ve projeye özel hazırlanan çizgi film izletilecek. Eğitimlerin sonunda ise çocuklara bir anket daha yapılarak bilinç ve farkındalıklarındaki artış ölçülecek. Çocuklarda kahvaltının alışkanlığa dönüşmesi için ayrıca ebeveyn eğitimleri yapılarak sürdürülebilirlik sağlanması amaçlanıyor.  

     

    Çizgi filmin gücü kullanılıyor

     

    Proje mesajlarının çocuklara etkili bir şekilde verilmesi için 9 dakikalık bir çizgi film hazırlandı. Çizgi film, düzenli kahvaltı yapmanın sağlıklı yaşam ve büyümedeki rolünü eğlenceli bir biçimde anlatıyor. Varol Yaşaroğlu yönetimindeki Graffi2000 ekibinin hazırladığı çizgi filmin ana karakteri olan Kahvaltı Nine’yi, ünlü oyuncu, aromaterapist ve girişimci Ayşe Tolga seslendirdi. Çizgi filmde, gizemli şekilde kahvaltıları yok olan bir grup çocuğun Kahvaltı Nine önderliğinde macerası anlatılıyor.

     

    Balparmak markasını bünyesinde bulunduran Altıparmak Gıda’nın Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak, “Honeybana Balparmak ile çocuklarımızın günlük enerji ihtiyaçlarını karşılamaya katkı sağlayan balı; kahvaltıda, okulda, sokakta kısacası her yerde kolayca tüketebilecekleri şekilde kullanıma sunuyoruz. Böylece çocuklarımıza balı sevdirmeyi ve başta kahvaltıları olmak üzere hayatlarının her anında böylesi besleyici bir gıdayı tüketme alışkanlığı kazandırmayı amaçlıyoruz.  Ayrıca sosyal sorumluluğunun bilincinde bir kurum olarak hareket ediyor, gerek sektörümüzün gelişimi gerekse de toplumumuzun yaşam kalitesinin artırılması yönünde birçok önemli projeyi hayata geçiriyoruz. Araştırmalara baktığımızda ne yazık ki çocuklarımızın yetersiz ve dengesiz beslendiğini görüyoruz. Türkiye Beslenme ve Sağlık Araştırması-2010’un ön çalışma raporu ülkemizde fazla kilolu ve şişman olanların oranının 6-18 yaş aralığında ne yazık ki yüzde 22.5’e ulaştığını ortaya koyuyor. Aynı yaş aralığında obezite görülme sıklığı ise yüzde 8.2 oranında yer alıyor. Günümüzde tüm dünyanın odaklandığı obezite sorununun temeli, hareketsizlikle birlikte yetersiz ve düzensiz beslenmeye dayanıyor. Düzenli beslenmenin en önemli ayağında kuşkusuz kahvaltı yer alıyor. Biz de gıda sektörünün önemli oyuncularından biri olarak, bu olumsuz tablo karşısında çocuklarımıza düzenli kahvaltı etme alışkanlığı kazandırma hedefiyle yola çıktık. Kahvaltılı Sabahlar, Sağlıklı Yarınlar Projesini hayata geçirmekten mutluluk duyuyoruz” dedi.

     

    TOÇEV Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Uygun, projenin yürütücüsü olan TOÇEV’in çalışmaları ve projenin mekanizması ile ilgili bilgi paylaştı. Uygun, “TOÇEV olarak kurulduğumuz 1994 yılından bu yana her çocuğu birey olarak kabul edip, onların kültürlü, bilgili, uyumlu, üretken olmaları ve toplumsal hayata kazandırılmaları için hiç durmadan çalışıyoruz. Yarınlarımızı emanet edeceğimiz çocuklarımızın sağlıklı büyümeleri bizim için çok önemli. Bu nedenle Kahvaltılı Sabahlar, Sağlıklı Yarınlar projesi biçim için oldukça değerli. Projemiz kapsamında oluşturduğumuz ekibimiz 8 ilde, ilköğretim okullarını ziyaret edecek. Alanında uzman bir psikolog yönetiminde çocuklara eğitim verecek ve çizgi filmimizi izlettireceğiz. Projemiz ile Mayıs ayının sonuna kadar 16 bin öğrenciye ulaşmayı hedefliyoruz. Aynı zamanda ebeveynlere yönelik gerçekleştireceğimiz eğitimler de bizim için çok değerli. Çocuklara kahvaltının önemini anlatırken, annelerle de çocuklarına kahvaltıyı nasıl sevdirebileceklerine dair ipuçları paylaşacağız” diye konuştu.

     

    Çocuk Gastroenteroloji ve Beslenme Uzmanı Prof. Dr. Benal Büyükgebiz ise “Eğitimlerimizde çocuklar önce sağlıklı beslenme hakkında bilgilendiriliyor, kahvaltının sağlıklı beslenmenin vazgeçilmez bir parçası olduğunu öğreniyor, sonra da kahvaltıda tercih edebilecekleri sağlıklı besin çeşitleri konusunda bilinçlendiriliyor.” dedi. Yeterli ve dengeli beslenmede kahvaltının rolünün altını çizen Büyükgebiz, “Bilim, düzenli kahvaltı yapmanın çocukların davranışlarını olumlu yönde etkilediğini, okulda çocukları daha başarılı yaptığını ve özellikle kilo kontrolü sağlanmasına destek olduğunu ortaya koyuyor. Kahvaltının günün en önemli öğesi olduğunu ve özellikle büyüme çağındaki çocuklarda atlanmaması gerektiğini unutmamak gerekiyor. Büyük bir emekle gerçekleştirilen bu öğretimin, çocuklarda davranış değişikliği ile sonuçlanması en önemli amacımız. Eğitim, zahmeti ve sabır isteyen bir süreçtir. Bizler sürdürdüğümüz bu dikey eğitimin yıllar sonra nice sağlıklı nesillere ulaşacağından eminiz, heyecanlıyız” diye konuştu.

     

    Projede yer almaktan mutluluk duyduğunu belirten Ayşe Tolga, “Ayşe Tolga ile İyi Yaşam projem doğrultusunda spor, güzellik ve sağlık konularının yanı sıra beslenmeyle ilgili tavsiyelerde de bulunuyorum. İyi yaşam için doğru beslenme olmazsa olmazlar arasında yer alıyor. Kahvaltılı Sabahlar, Sağlıklı Yarınlar Projesi, çocukların sağlıklı büyümesinde kilit rol üstlenen kahvaltının önemini çocuklara sevdirerek anlattığı için çok önemsediğim bir proje oldu. Ayrıca kariyerimde ilk kez çizgi film seslendirmesi yaptım ve bundan büyük keyif aldım. Çocuklara bu kadar önemli bir konuda yol gösterecek bu projede yer almak benim için ayrıca bir mutluluk kaynağı” dedi.

     

    Projenin pilot çalışmaları İstanbul’da gerçekleştirildi

     

    Honeybana Balparmak’ın TOÇEV işbirliğinde hayata geçirdiği Kahvaltılı Sabahlar, Sağlıklı Yarınlar Projesi’nin pilot çalışmaları, Mart ayında İstanbul’da gerçekleştirildi. 2 bin öğrenciye doğrudan ulaşılan eğitimler kapsamında yapılan anketler eğitimlerin başarısını ortaya koydu.

     

    Eğitim öncesinde yeterli ve dengeli beslenmeyle ilgili sorulara çocukların yüzde 95’i doğru cevap veremezken, eğitimler sonrasındaki yanlış cevapların oranı yüzde 9’a düştü. Çocukların yüzde 99’u eğitimler sonunda sağlıklı büyümek için dengeli beslenmeleri gerektiğini anladıklarını belirtti. Eğitimlerin sonucunda çocukların yüzde 90’ı kahvaltıda bütün besin öğelerinden (karbonhidrat, protein, yağ, su, vitamin ve mineraller, protein) aldıklarında daha sağlıklı olacaklarını paylaştı. Eğitimlere katılan çocukların yüzde 97’si sabahları kahvaltı yapmaya karar verdiklerini belirtti.

     

    İstanbul’daki ebeveyn eğitiminin ardından yapılan ankete göre ebeveynlerin tamamı kahvaltıda yer alması gereken besinleri öğrendiğini ve çocuklarına kahvaltıyı sevdirmek için onlarla birlikte aynı sofrada kahvaltı etmenin önemli olduğunu anladıklarını ifade ettiler.

     

    Altıparmak Gıda Hakkında:

    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 350’nin üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört eşdeğer bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan APİLAB – Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

     

    TOÇEV (Tüvana Okuma İstekli Çocuk Eğitim Vakfı) hakkında

    TOÇEV, Türkiye’nin çeşitli illerinde maddi yetersizlik nedeniyle okuyamayan çocuklara bütün eğitim hayatları boyunca maddi-manevi destek vermekte ve çocukların temel ihtiyaçlarını karşılamaktadır. 1994 yılında kurulan TOÇEV, Türkiye genelinde 1 ulusal proje yürütmektedir. Yaşasın Okulumuz, Bir Şey Değişir Her Şey Değişir, Günebakan, İlk Yardıma İlk Adım,  Parlak Gülüşler Parlak Gelecekler, Evimdeyim, Yarının İzleri, Paylaşmayı Seven Parmak Kaldırsın, İyi Beslenmek İyi Gelecek, Temiziz, Kütüphaneler, Enerjimiz Çocuklar İçin, Benergenim, YBO, Özgürlüğüm, Kahvaltılı Sabahlar Sağlıklı Yarınlar, TOÇEV’in yürüttüğü projelerdir. TOÇEV faaliyetleri ve projeleriyle beş milyon çocuğa dokunmuştur. Daha fazla bilgi için http://www.tocev.org.tr/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

  • Balparmak Yöresel Ballar Serisi “Üstün Tasarım Ödülü”ne Layık Görüldü


    Türk bal sektöründe öncü rol üstlenen Altıparmak Gıda’nın markası Balparmak’ın Yöresel Ballar Serisi, “Design Turkey Endüstriyel Tasarım Ödülleri” kapsamında “Üstün Tasarım Ödülü”ne layık görüldü.


    Ünlü endüstri tasarımcısı Dr. Oya Akman tarafından tasarlanan ambalajları, lezzet ödüllü Balparmak Yöresel Ballar Serisi’ne bir ödül daha kazandırmış oldu.


    Türkiye’nin lider markası Balparmak’ın seçici damaklara hitap eden Yöresel Ballar Serisi, TURQUALITY Programı kapsamında bu yıl 3’üncüsü gerçekleştirilen “Design Turkey Endüstriyel Tasarım Ödülleri” kapsamında, gıda kategorisinde Üstün Tasarım Ödülü ile taçlandırıldı. T.C. Ekonomi Bakanlığı, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ve Endüstriyel Tasarımcılar Meslek Kuruluşu (ETMK) işbirliğiyle Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen törende, Ekonomi Bakanı Mehmet Zafer Çağlayan tarafından takdim edilen ödülü Altıparmak Gıda adına Altıparmak Gıda Marka Müdürü Gülay Yalçınkaya aldı.



    TURQUALITY’nin markalaşma çalışmalarını desteklemek için iki yılda bir düzenlenen Design Turkey Endüstriyel Tasarım Ödülleri’ne bu yıl toplam 410 başvuru gerçekleşti. Dünyaca ünlü tasarım uzmanlarının ön elemeyi geçen 365 endüstriyel tasarımından 90’ı ‘İyi Tasarım’, 14’ü ise “Üstün Tasarım Ödülü”ne layık görüldü. 19 Kavramsal Tasarım başvurusundan ise 2’si ödül almaya hak kazandı. Projeye en fazla katılım ise 70 tasarım ile ev mobilyası, 59 tasarım ile ev ve büro malzemeleri, 51 tasarımla da ambalaj sektöründen oldu. Ödüllere 13 farklı sektörden katılım gerçekleşti.


    “Üstün Lezzet”li Balparmak Yöresel Bal Serisi


    Türkiye’nin 5 ayrı yöresinden, her biri sadece kendi yöresinin yaylalarının ve ovalarının kır çiçeklerinden alınan, tamamen doğal ve saf Balparmak Yöresel Ballar Serisi, kokuları ve lezzetleriyle gurme damaklara benzersiz deneyimler yaşatıyor. Seçkin market ve şarküterilerde tüketime sunulan Balparmak Yöresel Balları’nın her biri farklı lezzetler taşıyor. Balparmak Yöresel Ballar Serisi’nin tümü Avrupa'nın lezzet konusundaki lider otoritesi International Taste&Quality Institute (ITQi) tarafından Üstün Lezzet Ödülü (Superior Taste Award) almıştı. Şemdinli balının lezzeti 2010 yılında, Bingöl, Muş, Yüksekova ve Kayseri ballarının lezzeti ise 2011 yılında taçlandırılmıştı. Balparmak Yöresel Ballar Serisi; 3 yıl süren kapsamlı araştırmalar ve bilimsel analizler sonunda pazara sunulmuştu.

  • Balparmak ’ın geçtiğimiz yıl tüketicilere sunduğu Balparmak Katla Balla, Ambalaj Sanayicileri Derneği tarafından bu yıl beşincisi düzenlenen ve Türkiye ’nin en iyi ambalajlarının seçildiği Ambalaj Ay Yıldızları Yarışması ’nın gıda kategorisinde altın ödüle layık görüldü.

    Yenilikçi ambalajıyla pazarda ilk ve tek konumunda olan Balparmak Katla Balla, tek kullanımlık ambalajıyla yiyecek ve içecekleri balla tatlandırmaya kolaylık sağlıyor. Ürün; ev, iş, okul gibi farklı ortamlarda balın kolaylıkla taşınmasına ve çay, kahve, bitki çaylarının yanı sıra yiyecekleri de sağlıkla tatlandırmaya olanak sağlıyor.

    7 gramlık ambalajlarda tüketicilerin beğenisine sunulan Balparmak Katla Balla, 18 ve 24 adet ürünün yer aldığı paketler halinde, çiçek ve çam balı çeşitleriyle satışa sunuluyor.

    Ambalaj Ay Yıldızları Yarışması kapsamında; Seçici Kurul Üyeleri, farklı kategorilerde başvuru yapılan tüm ambalajları inceleyerek üretim kalitesinden çevreye duyarlılığına, tasarımdan özgünlüğüne kadar 11 kriter doğrultusunda değerlendirdi. Finale kalan ambalajlara altın, gümüş, bronz ve yetkinlik ödülleri verildi.

     

    Altıparmak Gıda Hakkında:

    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 350’nin üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye ’nin tek, Avrupa ’nın en kapsamlı dört eşdeğer bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan APİLAB – Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • Balparmak, zengin ürün yelpazesine bir yenilik daha ekliyor. İçecek ve yiyeceklerin balla tatlandırılmasına kolaylık sağlayan, tek kullanımlık ambalajlarda satışa sunulan Balparmak Katla Balla tüketicileriyle buluşuyor.

     

    Aralık 2013 - Tüketicilerine sağlıklı, doğal, katkısız ürünler sunan Altıparmak Gıda’nın lider markası Balparmak, balın yiyecek ve içeceklerde kullanımını daha pratik hale getirdiği yeni ürünü Balparmak Katla Balla’yı tüketicilerinin beğenisine sunuyor.

     

    Balparmak Katla Balla, tek kullanımlık ambalajıyla yiyecek ve içecekleri balla tatlandırmaya kolaylık sağlıyor. “Easy snap” ambalaj teknolojisiyle üretilen tek kullanımlık bal ambalajıyla piyasaya çıkan ve bu anlamda Türkiye’den bir ilk ve tek olan Balparmak Katla Balla; ev, iş, okul gibi farklı ortamlarda balın kolaylıkla taşınmasına ve çay, kahve, bitki çaylarının yanı sıra yiyecekleri de sağlıkla tatlandırmaya olanak sağlıyor.

     

    7 gramlık ambalajlarda tüketicilerin beğenisine sunulan Balparmak Katla Balla, 18 ve 24 adet ürünün yer aldığı paketler halinde, çiçek ve çam balı çeşitleriyle satışa sunuluyor.

    http://www.balparmak.com.tr/tr/ballarimiz/balparmak-katla-balla

     

     

    Altıparmak Gıda Hakkında:

    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300’ün üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört eşdeğer bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan APİLAB – Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • Doğanın Şifası Balparmak Apitera Serisi'nde!
     

    Altıparmak Gıda, Arıların Mucizelerini Evlere Taşıyor! Türkiye bal sektörünün lideri olan Altıparmak Gıda; bal, arı sütü, polen ve propolis karışımlarından oluşan yeni Balparmak Apitera Serisi ile arı ürünlerinin şifasını tüketicilerle buluşturuyor. Uluslararası Standartlar Örgütü (ISO) bünyesinde faaliyet gösteren Arı Sütü Standart Oluşturma Komisyonu’nun Türkiye’yi temsil eden üyesi olan Altıparmak Gıda, yıllara dayanan AR-GE çalışmaları sonunda bal dışındaki arı ürünlerini de en doğal ve sağlıklı hali ile tüketicilerine ulaştırıyor. Altıparmak Gıda’nın uzmanlığı ve güvencesiyle sadece seçkin eczanelerde, soğutucu dolaplarda satışa sunulan doğal destek niteliğindeki yeni Balparmak Apitera Serisi; “arı sütü-bal”, “arı sütü-bal-polen”, “arı sütü-bal-propolis”, “arı sütü-bal-polen-propolis” olmak üzere dört ayrı ürünü kapsıyor. Arı ürünleri; zihinsel yorgunlukların giderilmesinden hafızanın güçlendirilmesine, ağız ve diş eti hastalıklarının tedavisinden cinsel performansı artırmaya kadar birçok rahatsızlık ve hastalığın engellenmesinde ve tedavisinde önemli rol oynuyor.


    Altıparmak Gıda Hakkında:


    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300 çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi FSSC 22000 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan AR-GE ve Kalite Kontrol Laboratuarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • Balparmak’ın yeni reklam filmi yayında


    HAYATIN IŞIĞI: BALPARMAK


    Türk bal sektöründe öncü rol üstlenen Altıparmak Gıda’nın markası Balparmak; yenilenen marka vaatlerini anlattığı “Hayatın Işığı” adlı yeni reklam filmini 12 Kasım akşamı gösterime sunuyor. Doğanın mucizevî besini olan balın değerini göstermeye odaklanan film, tüketicilere balın önemini hatırlatma misyonunu da üstleniyor.


    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda’nın ulusal ve uluslararası pek çok kalite ödülüne sahip markası Balparmak, tüketicileriyle kurduğu iletişime verdiği önemi, yeni reklam kampanyası ile bir kez daha ortaya koyuyor. Ambalajlanmış bal pazarının en büyük markası ve birçok yeniliğin öncüsü Balparmak, “Hayatın Işığı” kampanyasıyla yeni marka vaadini iletişime taşıyor.


    Doğanın mucizevî gıdası bal, insanlar için besin değerinden öte bir anlama sahip. Balın milyonlarca yıllık öyküsü, tüm doğallığı ve Balparmak uzmanlığı ile yeniden tanımlanıyor. Balın yaşamla özdeşliğini vurgulayan yeni Balparmak kampanyası, doğanın özüne, yaşamın kaynağına ait bu sırrı tüketicilerle paylaşmayı hedefliyor. Balparmak’ı yaşamının simgesel anlarıyla ilişkilendiren kampanyada, üç gün boyunca "hayatın ışığını" yakalayabilmek için sabah saat 4.00’de çekimlere başlandı. Uzun süren post-prodüksiyon çalışmaları sonucu, Balparmak’ın yeni görsel dünyasının temel kodları da yaratılmış oldu. Kampanyanın ana mecrası olarak, en büyük etkiyi ve etkileşimi yaratacak biçimde televizyon, radyo, basın ve internet kullanılıyor.


    Künye: Reklam veren: Gürsal Gürarda, Gülay Yalçınkaya

    Kreatif Direktör: Hakkı Mısırlıoğlu

    Kreatif Ekip: Uygur Yılmaz, Duygu Yegül

    Müşteri Grubu: Müge Gürkaynak, Demet Arıöz, Onur Varol

    Stratejik Planlama: Necmi Zekâ, Alper Çetik

    Yönetmen: Eralp Vardar

    Prodüksiyon Şirketi:

    Depo Film Medya Planlama:Universal Mccann.


    Altıparmak Gıda Hakkında:


    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300 çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan AR-GE ve Kalite Kontrol Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • Honeybana Balparmak


    “HONEYBANA BALPARMAK” İLE ÇOCUKLAR BALI DAHA FAZLA SEVECEK!


    Balparmak’ın Winnie the Pooh, Periler ve Oyuncak hikâyesi olmak üzere çocukların ilgiyle izledikleri Disney karakterlerinin resimlerini taşıyan yeni “Honeybana Balparmak Süzme Çam Balı Serisi”; çocukların gelişimlerinde sayısız faydası olan balı daha fazla severek tüketmelerini sağlayacak.


    Tüketicilerine sağlıklı, doğal, katkısız ürünler sunan Türk bal sektörünün lider markası Balparmak, çocukların gelişimlerinde büyük fayda sağlayan mucizevî bir besin olan balı, keyifle tüketmeleri için yepyeni “Honeybana Balparmak” serisini sunuyor.


    Winnie the Pooh, Periler ve Oyuncak hikâyesi olmak üzere çocukların ilgiyle izledikleri Disney karakterlerinin resimlerini taşıyan yeni Honeybana Balparmak Süzme Çam Balı Serisi, çocukların kendileri için sayısız fayda sunan balı, daha çok severek tüketmelerine yardımcı olacak.


    Yerkesik ve Marmaris yörelerinden derlenen Honeybana Balparmak Süzme Çam Balı, 40gr.’lık tekli ambalaj ve 3’lü paketlerde sunuluyor. Bu sayede çocuklar günlük enerji ihtiyaçlarını karşılamaya ve vücut dirençlerini arttırmaya katkı sağlayan balı; kahvaltıda, okulda, sokakta kısacası her yerde kolayca tüketebilecekler.


    Çocuklar Neden BAL Yemeli?


    - Bal çocuğunuzun gelişimi için gerekli vitaminler, mineraller, aminoasitler gibi pek çok yaşamsal faktörü içerir. Vücudun hücre ve doku yapımına destek olur.

    - Süte bal katılması, çocuğunuzun hem bal, hem süt tüketimini kolaylaştırır.


    - Öksürüğü gidermeye yardımcı olur.


    - Çocuğunuzun bağırsak mikroflorasını geliştirir; sindirimini kolaylaştırır.


    - Ağız ve diş sağlığının gelişimine katkıda bulunur; diş ve kemik yapısını destekler. Antibakteriyel özelliği ile ağız içi hijyenine yardımcı olur.


    - Gün boyu harcayacağı enerjinin karşılanmasında önemli rol oynar.


    Çocuklar ne kadar tüketmelidir ?

     

    1 yaşından büyük çocuklar kilo başına her gün ortalama 1 gr. bal tüketilmelidir. Örneğin: 20 kg. çocuk günde 20 gr. yani yaklaşık 1,5 yemek kaşığı ya da 3 tatlı kaşığı bal tüketmelidir.


    Altıparmak Gıda Hakkında:


    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300 çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan AR-GE ve Kalite Kontrol Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • Sofralarınıza Türkiye'nin Farklı Lezzetlerini Taşıyın


    BALPARMAK’TAN YÖRESEL BALLAR


    Türk bal sektöründe öncü rol üstlenen Altıparmak Gıda’nın markası Balparmak; Bingöl, Muş, Yüksekova, Şemdinli ve Kayseri olmak üzere Türkiye’nin 5 ayrı yöresinin ballarından derlediği Balparmak Yöresel Ballar Serisi ile seçici damaklara hitap ediyor.


    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda’nın ulusal ve uluslararası pek çok kalite ödülüne sahip markası Balparmak, sofralara yepyeni, eşsiz lezzetler getiriyor. Türkiye’nin 5 ayrı yöresinden, her biri sadece kendi yöresinin yaylalarının ve ovalarının kır çiçeklerinden alınan, tamamen doğal ve saf Balparmak Yöresel Ballar Serisi, kokuları ve lezzetleriyle gurme damaklara benzersiz deneyimler yaşatıyor.


    Üç yıl süren titiz, kapsamlı araştırmalar, bilimsel analizler sonucunda hangi yöre ve hangi çiçeklerden elde edildiği doğrulukla saptanan ve sonrasında seçkin market ve şarküterilerde tüketime sunulan Balparmak Yöresel Balları’nın her biri farklı lezzetler taşıyor.


    Türkiye’nin Tadı: Balparmak Yöresel Ballar Serisi


    Balparmak Bingöl Balı: Nemrut Dağı önemli bir bitki alanıdır. Burada, Türkiye için endemik olan (dünyada sadece doğal olarak Türkiye’de yetişen) 43 bitki çeşidi bulunur. Bunlardan 7 geven (Astragalus) türü ile Bitlis çörekotu (Gypsophila bitlisensis) ve yabani erik (Prunus sp.) yörenin ballı bitkiler florasının önemli bitkileridir. Bingöl balında ilin farklı yükseklikteki yaylalarında, dağlarında, ovalarında doğal olarak yetişen çeşitli ballı bitkilerin ve yetiştirilen bazı kültür bitkilerinin polen taneleri bulunmaktadır. Bingöl balı berrak, tatlı, keskin, kalıcı özellikte ve çiçek kokuludur.


    Balparmak Muş Balı: Muş Ovası, Türkiye’nin en büyük ovalarındandır. Doğu Anadolu’nun diğer illeri gibi Muş ilinin de florası özeldir. Kendine has lalesi vardır: Muş lalesi... Muş balı, Muş Ovası’nda ve ovayı çevreleyen dağlarda doğal olarak yetişen çeşitli ballı bitkilerin ve yörede yetiştirilen bazı kültür bitkilerinin polen tanelerini içeren, açık renkli bir baldır. Muş balı keskin, kalıcı yapıdadır ve elde edildiği çiçeklerin kokusunu taşır.


    Balparmak Yüksekova Balı: Yüksekova (Hakkâri), ortalama yüksekliği 1950m olan dağlık bir bölgedir. İlçenin florası, yer aldığı topografya nedeniyle çok özeldir. Cilo Dağı ve Sat Dağı’nı içine alan Buzul ve İki Yaka Dağları ile Yüksekova, önemli bir bitki alanıdır. Yüksekova balında ilçenin farklı yükseklikteki yaylalarında, dağlarında, ovalarında doğal olarak yetişen çeşitli ballı bitkilerin polen taneleri bulunmaktadır. Bu durum ise bu bölgenin balını özel kılmaktadır. Yüksekova balı çiçek, bergamot, narenciye tat ve kokusu taşır.


    Balparmak Şemdinli Balı: Şemdinli ilçesinde ülkemizin diğer bölgelerinde yetişmeyen çok değişik yabani bitkiler bulunmaktadır. Şemdinli Vadisi’nde 10 endemik bitki çeşidi ve Türkiye’de sadece bu alanda yetişen 23 tür bilinmektedir. Şemdinli balı berrak bir yapıdadır. Çiçek, bergamot ve ceviz kokusu içerir; yapısında çiçek, bergamot, nane, mentol, damlasakızı ve ceviz tatlarını barındırır. Şemdinli balı tatlı, keskin ve kalıcı özelliktedir.


    Balparmak Kayseri Balı: Kayseri, doğal bitki çeşitliliği ve önemli bitki alanları bakımından önde gelen illerimizdendir. İl sınırları içinde 2000 kadar çiçekli bitki türü doğal olarak yetişir. Yanı sıra, 400 kadar nadir ve endemik (dünyada Türkiye dışında yetişmeyen) bitki türü saptanmıştır. Kayseri balında ilin farklı yükseklikteki yaylalarında, dağlarında, ovalarında doğal olarak yetişen çeşitli ballı bitkilerin ve yörede yetiştirilen bazı kültür bitkilerinin polen taneleri bulunmaktadır. Kayseri balında kuru üzüm, kayısı-şeftali, tarçın, karamel tat ve kokuları ön plana çıkmaktadır.


    Altıparmak Gıda Hakkında: Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300 çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan AR-GE ve Kalite Kontrol Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • Balparmak, Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü Tarafından “Üstün Tat” Ödülüne Layık Görüldü!
     

    Balparmak; Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü’nün (iTQi) düzenlediği III. Uluslararası Üstün Tat Ödülleri kapsamında üç ürünü ile “Üstün Tat Ödülü”nün sahibi oldu.


    Mayıs 2010 - Ulusal ve uluslararası pek çok kalite ödülüne sahip, Türkiye’de bal denince ilk  akla gelen marka olan Balparmak’ın Süzme Çiçek Balı, Süzme Çam Balı ve Yöresel Şemdinli Süzme Çiçek Balı ürünleri, Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü (iTQi-International Taste & Quality Institute) tarafından  “Üstün Tat Ödülü”ne layık görüldü. Balparmak’ın Süzme Çiçek Balı, Süzme Çam Balı ve Yöresel Şemdinli Süzme Çiçek Balı ürünlerinin “Üstün Tat Ödülü” aldığı organizasyonda toplam 902 ürün yarıştı.


    Ürünler, çoğu ünlü Avrupa mutfak kuruluşları ve Association de la Sommellerie Internationale (ASI) kuruluşundan olmak üzere, 120 kişilik tanınmış şef aşçılar grubu (gurme) ile 12 kişilik içecek uzmanları (degustatör) grubundan oluşan jüri tarafından ilk izlenim, aroma, görünüm, kıvam, tat ve koku duyusu gibi birçok kritere göre değerlendirildi.

  • APİKİDS, ÇOCUKLARIN BAĞIŞIKLIK SİSTEMİNE DESTEK OLUYOR  

     

    Çocukların sağlıklı gelişimini ve vücut direncini desteklemek için geliştirilen Balparmak Apitera serisinden Apikids,  içerdiği propolis sayesinde çocukların bağışıklık sistemini destekleyerek, mevsim geçişlerinde hastalıklara karşı korunmaya yardımcı oluyor.

     

    Tüketicilerine sağlıklı, doğal, katkısız ürünler sunan Altıparmak Gıda’nın Türkiye bal pazarının lider markası Balparmak; arı ürünleri karışımlarından oluşan yeni serisi Apitera ile arıların mucizelerini evlere taşıyor. Bal, arı sütü, polen ve propolisin karışımlarından oluşan 4 farklı ürüne sahip Balparmak Apitera serisinden arı sütü-bal-propolis karışımı Apikids, çocukların bağışıklık sistemini destekleyerek çeşitli hastalıklara karşı korunmaya yardımcı oluyor. Özellikle çocuklarda sıklıkla karşılaşılan üst solunum yolları ve orta kulak enfeksiyonlarının tedavisinde de önemli bir destek niteliği taşıyor.

     

    Arı ürünleri ile tedavi anlamına gelen apiterapinin binlerce yıllık geçmişe sahip olduğuna dikkat çeken Prof. Dr. Erdem Yeşilada “Propolis, eski çağlardan beri  doğal antibiyotik özelliği ile halk arasında pek çok hastalığın tedavisinde destek olarak kullanılıyor. Yapılan bilimsel çalışmalar ile iltihaplı hastalıklar, ülserler, yanıklar üzerinde iyileştirici etkisi bulunduğu ve bağışıklık sistemini güçlendirdiği ortaya konuluyor. Arı sütü, bal ve propolis karışımı çocukların zihinsel ve fiziksel gelişiminde de önemli bir rol oynuyor.” diyor.

     

    Balparmak, %100 doğal besin desteği Apitera Serisi ile doğal ve saf arı ürünlerini en uygun şekilde ve koşullarda tüketicilerle buluşturuyor. Seride yer alan ürünler; saf ve doğal arı ürünlerinin farklı yaş ve ihtiyaç grupları için uygun oranlardakarışımlarını içeriyor. Ürünlerin besin değerini koruyabilmek için soğutucu dolaplarda saklanan ve satışa sunulan Balparmak Apitera ürünleri ile tüketiciler arı ürünlerinden, gönül rahatlığıyla faydalanma imkânı buluyor.

     

    Balparmak Apitera Serisi Sadece Eczanelerde!

     

    Altıparmak Gıda’nın uzmanlığı ve güvencesiyle sadece eczanelerde, özel soğutucu dolaplarda satışa sunulan %100 doğal destek niteliğindeki Balparmak Apitera Serisi; Apiage “arı sütü-bal”, Apinergy “arı sütü-bal-polen”, Apikids “arı sütü-bal-propolis” ve Apimix “arı sütü-bal-polen-propolis” olmak üzere dört ayrı ürünü kapsıyor. Balparmak Apitera Serisi ve satış noktaları hakkında detaylı bilgiye http://www.balparmakapitera.com.tr/ adresinden ulaşılabiliyor.

     

    Altıparmak Gıda Hakkında:

     

    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300’ün üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört eşdeğer bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan APİLAB – Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

     

  • APİAGE, GENÇ GÖRÜNÜM VE SAĞLIKLI YAŞAMA DESTEK OLUYOR

     

    Balparmak Apitera serisinden Apiage, içerdiği arı sütü sayesinde, yaşlılığın istenmeyen etkilerine karşı destek sağlayarak genç görünüm sağlamaya ve yaşam kalitesini artırmaya yardımcı oluyor.

     

    Tüketicilerine sağlıklı, doğal, katkısız ürünler sunan Türkiye bal pazarının lider markası Balparmak; arı ürünleri karışımlarından oluşan yeni serisi Apitera ile arıların mucizelerini evlere taşıyor. Bal, arı sütü, polen ve propolisin karışımlarından oluşan 4 farklı ürüne sahip Balparmak Apitera serisinden arı sütü-balkarışımı Apiage, yaşlılığın istenmeyen etkilerine karşı arı ürünlerinin şifasından faydalanılmasını sağlıyor. Güçlü anti-aging etkili Apiage, hücre onarıcı ve gençleştirici etkileriyle vücudun daha sağlıklı kalmasına yardımcı oluyor.

     

    Arı ürünleri ile tedavi anlamına gelen apiterapinin binlerce yıllık geçmişe sahip olduğuna dikkat çeken Prof. Dr. Erdem Yeşilada “Arı ürünlerinin en değerlisi olan arı sütünün, cilt yaşlanmasını önlemeye ve genç görünüm sağlamaya yardımcı olabileceği çeşitli bilimsel çalışmalar ile gösterilmiştir. Bir diğer dikkat çekici özelliği ise antibiyotik özelliği; bakteri, mantar ve virüs enfeksiyonları üzerinde etkili olduğu çeşitli bilimsel çalışmalarda gözlemleniyor. Arı sütü zihinsel ve bedensel yorgunlukların giderilmesinde etkilidir, fiziksel aktiviteyi artırmaya ve hafızayı güçlendirmeye yardımcı olur, canlılık verir.” diyor.

     

    Balparmak, %100 doğal besin desteği Apitera Serisi ile doğal ve saf arı ürünlerini en uygun şekilde ve koşullarda tüketicilerle buluşturuyor. Seride yer alan ürünler; saf ve doğal arı ürünlerinin farklı yaş ve ihtiyaç grupları için uygun oranlarda karışımlarını içeriyor. Ürünlerin besin değerini koruyabilmek için soğutucu dolaplarda saklanan ve satışa sunulan Balparmak Apitera ürünleri ile tüketiciler arı ürünlerinden, gönül rahatlığıyla faydalanma imkânı buluyor.

     

    Balparmak Apitera Serisi Sadece Eczanelerde!

     

    Altıparmak Gıda’nın uzmanlığı ve güvencesiyle sadece eczanelerde, özel soğutucu dolaplarda satışa sunulan %100 doğal destek niteliğindeki yeni Balparmak Apitera Serisi; Apiage “arı sütü-bal”, Apinergy “arı sütü-bal-polen”, Apikids “arı sütü-bal-propolis” ve Apimix “arı sütü-bal-polen-propolis” olmak üzere dört ayrı ürünü kapsıyor. Balparmak Apitera Serisi ve satış noktaları hakkında detaylı bilgiye http://www.balparmakapitera.com.tr/ adresinden ulaşılabiliyor.

     

    Altıparmak Gıda Hakkında:

     

    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300’ün üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört eşdeğer bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan APİLAB – Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • APİMİX, ARILARDAN GELEN SAĞLIĞI EVLERE TAŞIYOR

     

    Tüm aile için geliştirilen Balparmak Apitera serisinden Apimix arı sütü-bal-polen-propolis karışımından gelen zengin antioksidan içeriği sayesinde, her yaştan insanın bağışıklık sistemine destek olarak, doğal bir sağlıklı yaşam desteği sunuyor.

     

    Tüketicilerine sağlıklı, doğal, katkısız ürünler sunan Türkiye bal pazarının lider markası Balparmak; arı ürünleri karışımlarından oluşan yeni serisi Apitera ile arıların mucizelerini evlere taşıyor. Bal, arı sütü, polen ve propolisin karışımlarından oluşan 4 farklı ürüne sahip Balparmak Apitera serisinden arı sütü-bal-polen-propolis karışımı Apimix, tüm aile üyelerinin bağışıklık sistemini destekleyerek arı ürünlerinin şifasından tüm bireylerin faydalanmasını sağlıyor.

     

    Arı ürünleri ile tedavi anlamına gelen apiterapinin binlerce yıllık geçmişe sahip olduğuna dikkat çeken Prof. Dr. Erdem Yeşilada Bir insanın sadece arı poleni ile beslenerek yaşayabileceği iddiasının ne derece gerçekçi olduğunu henüz tam olarak bilemiyoruz. Ancak bilimsel bulgular bu konuda önemli kanıtlar ortaya koyuyor. Arı poleninde bifteğin iki misli protein bulunduğu çeşitli araştırmalarla gösteriliyor. İnsan vücudu için önemli sekiz amino asidin hepsi yine arı poleninde mevcut. Arı ürünleri, sadece besin ihtiyacı olarak değil, sağlık sorunlarının tedavisinde destek olarak da önemli katkılar sağlıyor. Örneğin propolis, eski çağlardan beri  doğal antibiyotik özelliği ile halk arasında kullanılıyor. Ancak amaçlanan yararın sağlanabilmesi için öncelikle kullanılan ürünlerin ne derecede doğal ve saf olduğunu sorgulamak gerekiyor” diyor.

     

    Balparmak, %100 doğal besin desteği Apitera Serisi ile doğal ve saf arı ürünlerini en uygun şekilde ve koşullarda tüketicilerle buluşturuyor. Seride yer alan ürünler; saf ve doğal arı ürünlerinin farklı yaş ve ihtiyaç grupları için uygun oranlarda karışımlarını içeriyor. Ürünlerin besin değerini koruyabilmek için soğutucu dolaplarda saklanan ve satışa sunulan Balparmak Apitera ürünleri ile tüketiciler arı ürünlerinden, gönül rahatlığıyla faydalanma imkânı buluyor.

     

    Balparmak Apitera Serisi Sadece Eczanelerde!

     

    Altıparmak Gıda’nın uzmanlığı ve güvencesiyle sadece eczanelerde, özel soğutucu dolaplarda satışa sunulan %100 doğal destek niteliğindeki yeni Balparmak Apitera Serisi; Apiage “arı sütü-bal”, Apinergy “arı sütü-bal-polen”, Apikids “arı sütü-bal-propolis”ve Apimix “arı sütü-bal-polen-propolis” olmak üzere dört ayrı ürünü kapsıyor. Balparmak Apitera Serisi ve satış noktaları hakkında detaylı bilgiye www.balparmakapitera.com.tr adresinden ulaşılabiliyor.

     

    Altıparmak Gıda Hakkında:

     

    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300’ün üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört eşdeğer bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan APİLAB – Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • APİNERGY, YOĞUN HAYAT TEMPOSUNDA ENERJİ DESTEĞİ SAĞLIYOR

     

    Balparmak Apitera serisinden Apinergy içerdiği polen sayesinde yoğun hayat temposuna sahip kişiler ve sporcular için eşsiz bir enerji ve güç kaynağı sunuyor.

     

    Tüketicilerine sağlıklı, doğal, katkısız ürünler sunan Türkiye bal pazarının lider markası Balparmak; arı ürünleri karışımlarından oluşan yeni serisi Apitera ile arıların mucizelerini evlere taşıyor. Bal, arı sütü, polen ve propolisin karışımlarından oluşan 4 farklı ürüne sahip Balparmak Apitera serisinden arı sütü-bal-polen karışımı Apinergy, yoğun hayat temposuna sahip kişilere enerji desteği sağlamasının yanısıra, sporcularda yüksek performans elde edilmesine de yardımcı oluyor.

     

    Arı ürünleri ile tedavi anlamına gelen apiterapinin binlerce yıllık geçmişe sahip olduğuna dikkat çeken Prof. Dr. Erdem Yeşilada Arı ürünleri arasında yer alan “Arı Poleni”nin bileşiminin yaklaşık yarısı proteinler ve amino asitlerden oluşuyor, ayrıca içeriğinde pek çok vitamin ve mineralleri de barındırıyor. Arı poleninde bifteğin iki misli protein bulunduğu çeşitli araştırmalarla gösteriliyor. Ayrıca zengin bir demir kaynağıdır. Dolayısıyla arı poleninin besleyici özelliği yüksektir. Bu bakımdan özellikle sporcular için eşsiz bir enerji ve güç kaynağıdır. Arı poleninin, içerdiği fenolik maddeler sayesinde yüksek antioksidan özelliği de bulunmaktadır. Arı poleni, halk arasında soğuk algınlığı, ülserler, kansızlık, ve kolit gibi iltihaplı bağırsak hastalıklarının tedavisinde destek olarak kullanılmaktadır.” diyor.

     

    Balparmak, %100 doğal besin desteği Apitera Serisi ile doğal ve saf arı ürünlerini en uygun şekilde ve koşullarda tüketicilerle buluşturuyor. Seride yer alan ürünler; saf ve doğal arı ürünlerinin farklı yaş ve ihtiyaç grupları için uygun oranlarda karışımlarını içeriyor. Ürünlerin besin değerini koruyabilmek için soğutucu dolaplarda saklanan ve satışa sunulan Balparmak Apitera ürünleri ile tüketiciler arı ürünlerinden, gönül rahatlığıyla faydalanma imkânı buluyor.

     

    Balparmak Apitera Serisi Sadece Eczanelerde!

     

    Altıparmak Gıda’nın uzmanlığı ve güvencesiyle sadece eczanelerde, özel soğutucu dolaplarda satışa sunulan %100 doğal destek niteliğindeki yeni Balparmak Apitera Serisi; Apiage “arı sütü-bal”, Apinergy “arı sütü-bal-polen”, Apikids “arı sütü-bal-propolis” ve Apimix “arı sütü-bal-polen-propolis” olmak üzere dört ayrı ürünü kapsıyor. Balparmak Apitera Serisi ve satış noktaları hakkında detaylı bilgiye www.balparmakapitera.com.tr adresinden ulaşılabiliyor.

     

    Altıparmak Gıda Hakkında:

     

    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300’ün üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört eşdeğer bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan APİLAB – Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • Balparmak Yöresel Ballar, Bu Yıl da Üstün Lezzet Ödülleri'nin Sahibi!


    Türk bal sektöründe öncü rol üstlenen Altıparmak Gıda'nın Balparmak Yöresel Ballar Serisi'nden; Bingöl, Muş, Yüksekova ve Kayseri Balları International Taste&Quallity Institute (ITQi) tarafından Üstün Lezzet Ödülü (Superior Taste Award)'ne layık görüldü. 


    Böylece aynı ödülü 2010'da Yöresel Şemdinli Balı, Süzme Çiçek ve Çam ballarıyla alan Balparmak'ın Yöresel Ballar Serisi'nin tümü Üstün Lezzet Ödülü'yle taçlandırılmış oldu.


    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden sektörün lider firması Altıparmak Gıda, Balparmak markasıyla ulusal ve uluslararası pek çok kalite ödülünü almaya devam ediyor.


    Balparmak Yöresel Ballar Serisi'nden; Kayseri, Muş, Bingöl ve Yüksekova balları ile Belçika merkezli Avrupa'nın lezzet konusundaki lider bağımsız otoritesi International Taste&Quality Institute tarafından Üstün Lezzet Ödülü'ne layık görüldü. 2010'da da Balparmak Şemdinli Balı, Süzme Çiçek ve Çam Ballarıyla, Üstün Lezzet Ödülü'nü alan Altıparmak Gıda'nın Balparmak Yöresel Bal Serisi'ndeki tüm ürünleri ödüllendirilmiş oldu.



    150'den fazla gurme, aşçı ve akademisyen tarafından toplam 906 ürünün değerlendirildiği ödül kapsamında Balparmak Bingöl, Kayseri, Yüksekova ve Muş Balları'nın kaliteleri bir kez daha tescillendi. 26 Mayıs akşamı Brüksel'de düzenlenen törende, Altıparmak Gıda adına Balparmak Marka Müdürü Gülay Yalçınkaya ödülleri teslim aldı.



    Türkiye'nin 5 ayrı yöresinden, her biri sadece kendi yöresinin yaylalarının ve ovalarının kır çiçeklerinden alınan, tamamen doğal ve saf Balparmak Yöresel Ballar Serisi, kokuları ve lezzetleriyle gurme damaklara benzersiz deneyimler yaşatıyor.


    Üstün Lezzet Ödülü Hakkında:


    Üstün Lezzet Ödülü, mükemmel tat ve kalitedeki yiyecek ve içecekleri onaylayan ve her yıl verilen bir ödüldür. Ödüller 2005 yılından beri Brüksel, Belçika'da bulunan International Taste&Quality Institute (ITQi) tarafından verilmektedir. Ödül; aşçılar, içecek uzmanları ve içki uzmanları tarafından hazırlanan detaylı raporlar ve duyusal analizler de sağlamaktadır. Dünya standartlarında 200'ün üzerinde ürünü sertifika sahibi yapan ITQi, ödül alan ürünlerin ambalajlarını yıldız ile taçlandırarak, tüm dünyaya duyurmaktadır.


    Altıparmak Gıda Hakkında:


    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300 çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi ISO 22000:2005 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye'nin tek, Avrupa'nın en kapsamlı dört bal ihtisas laboratuarı arasında yer alan AR-GE ve Kalite Kontrol Laboratuarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • Altıparmak Gıda, Gıda Sektöründe Bir İlki Hayata Geçiriyor:


    Balınızı Kovandan Sofraya Takip Etme Dönemi Başladı!



    Türk bal sektöründe öncü rol üstlenen Altıparmak Gıda, dünyada gıda ve Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri sektörleri için bir ilk olan kalite takip sistemini fiilen uygulamaya sokuyor. Ürünlerin raftaki güvenliğini ve takip yetkinliğini en üst seviyeye çıkaran sistem ile tüketiciler satın aldıkları balın kalitesini ve kovandan sofraya her sürecini, internet üzerinden görebilecek.



    19.10.2011 - Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden, sektörün lider firması Altıparmak Gıda’nın hayata geçirdiği kalite takip sistemi, tüketicilerin satın aldıkları balların internet üzerinden analiz sonuçlarına ulaşmasına ve kovandan sofraya kadar tüm süreci görmesine olanak sağlıyor. Sistem; perakende güvenlik çözümleri olarak kullanılan RF (radyo frekans) ve EM (elektromanyetik) teknolojilerini Holospot adı verilen takip sistemiyle bir araya getiriyor. Her bir ürün ambalaj etiketine entegre edilebilen sistem, ambalajların tekil olarak güvence altına alıyor.



    Kalite takip sistemi, öncelikle Altıparmak Gıda markalarından Balparmak ürünlerinin 850 gramlık kavanoz ve 600 gramlık çıt kapak ambalajlarında kullanılıyor. Tüketiciler, Balparmak’ın internet sayfasındaki arayüze satın aldıkları ürünlerin ambalajlarında yer alan Holospot kodlarını girerek satın aldıkları balın; nereden temin edildiğine, Altıparmak Gıda’dan çıkışından sonra hangi noktalardan geçtiğine ve analiz sonuçlarına ulaşabiliyor. Sistemin daha sonra kurumun diğer markalarına ve ambalaj seçeneklerine de entegre edilmesi planlanıyor.



    Hızlı Tüketim malları sektöründe bir ilk…


    Sistemi oluşturan teknolojiler, sektörde ilkleri temsil ediyor. Hem RF ve EM, hem de Holospot teknolojileri dünyada ve Türkiye’de gıda sektöründe ilk kez bir arada ve üstelik ürün etiketlerine entegre şekilde kullanılıyor. Sistem, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Malları) sektörü için de ilk niteliği taşıyor.


    Kalite takip sistemi ile tüketicilerin ballarının kalitesi ve doğallığını internet üzerinden kolayca ulaşabileceklerini belirten Altıparmak Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak; "Altıparmak olarak markalarımızın tüketicilere ulaşma yolculuğunda sistemimize entegre ettiğimiz, kalite takip vizyonumuzun perakende süreçlerinde de devam etmesini sağlayan yeni bir teknolojiyi fiiliyata geçirmekten mutluluk duyuyoruz. Tüketicilerimiz Altıparmak Gıda markalarının kalite kontrol sürecini yakından bilir. Avrupa’nın en kapsamlı dört eşdeğer bal ihtisas laboratuarı arasında yer alan Altıparmak Ar-Ge ve Kalite Kontrol Laboratuarımız ile Türkiye’nin dört bir yanındaki arıcılardan topladığımız bal numunelerini analiz ederek doğallığı ve kalitesini 65 ayrı parametrede, milyarda bir hassasiyet ile ölçebiliyoruz. İlk analiz aşamasından geçen ballar tesislerimize geldikten sonra bir kez daha aynı analiz sürecinden geçiyor. Kısacası arıcılardan toplanıp tesislerimize gelen tüm ballar; doğallığı, kalitesi ve orijini tanımlanarak ve onaylanarak ambalajlanıyor. Yeni kalite takip sistemimiz ile şimdi bu süreci internet üzerinden tüketicilerimiz ile paylaşıyoruz. Bu teknoloji dünyada gıda sektöründe ilk kez kullanılıyor.” dedi.


    “Tüketicilerimiz markalarımızın kalite ve güvenliğini kovandan sofralarına kadar takip edebilecek.”


    Dünyada ve Türkiye’de gıda sektöründe ilk kez uygulanacak bir kalite takip sistemini hayata geçirmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirten Altıparmak Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak; “Fırsat buldukça kamuoyuna hatırlatıyoruz; satın alınan ballara mutlaka dikkat edilmeli. Balın kalitesini tadarak ya da başka herhangi bir duyusal özelliğinden anlamak mümkün değil. Denetime tabi, kalite kontrol ve takip süreçlerini her aşamada uygulayan, mesleğinin erbabı arıcının kıymetli ürününü hakkıyla değerlendiren, balın gerçekliğinin ve doğallığının bilimsel yollarla ancak ve ancak analiz sonucu ölçülebileceğini bilen markalı ballarda tüketici adına riski ambalajlayan firma taşır. Tüketicilerin bu firmalara güvenmeleri gerekir. İşte bu noktada, bizim uygulamaya koyduğumuz kalite takip sistemimiz ile tüketicilerimiz markalarımızın kalite ve güvenliğini kovandan sofralarına kadar takip edebilecek. İnovatif yatırımlarımızı önümüzdeki dönemde de sürdüreceğiz” dedi. tesa scribos


    GmbH’den Gıda Sektöründe Bir İlki Gerçekleştiren Altıparmak Gıda’ya Plaket


    Kalite takip sistemini hayata geçiren Altıparmak Gıda’ya Holospot etiketleme sisteminin sahibi, yapışkanlı bantlarda Avrupa pazar lideri tesa scribos GmbH tarafından dünyada gıda sektöründe bir ilki gerçekleştirmeleri nedeniyle bir plaket verildi. Altıparmak Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak’a plaketi 19 Ekim Çarşamba Günü Swissôtel The Bosphorus’ta gerçekleşen etkinlikte tesa scribos GmbH Global Satış Direktörü Frank Steffen Waegner verdi.

  • Balparmak Apitera Serisi, Sadece Seçkin Eczanelerde! (2012)



    Altıparmak Gıda, Arıların Mucizelerini Tüketicilerle Buluşturuyor Türkiye bal sektörünün lideri olan Altıparmak Gıda; bal, arı sütü, polen ve propolis karışımlarından oluşan yeni Balparmak Apitera Serisi’ni seçkin eczanelerde tüketicilere sunuyor. Uluslararası Standartlar Örgütü (ISO) bünyesinde faaliyet gösteren Arı Sütü Standart Oluşturma Komisyonu’nun Türkiye’yi temsil eden üyesi olan Altıparmak Gıda, yıllara dayanan AR-GE çalışmaları sonunda bal dışındaki arı ürünlerini de en doğal ve sağlıklı hali ile tüketicilerine ulaştırıyor. Altıparmak Gıda’nın uzmanlığı ve güvencesiyle soğutucu dolaplarda satışa sunulan doğal destek niteliğindeki yeni Balparmak Apitera Serisi; “arı sütü-bal”, “arı sütü-bal-polen”, “arı sütü-bal-propolis”, “arı sütü-bal-polen-propolis” olmak üzere dört ayrı ürünü kapsıyor. Arı ürünleri; zihinsel yorgunlukların giderilmesinden hafızanın güçlendirilmesine, ağız ve diş eti hastalıklarının tedavisinden cinsel performansı artırmaya kadar birçok rahatsızlık ve hastalığın engellenmesinde ve tedavisinde önemli rol oynuyor.


    Altıparmak Gıda Hakkında:


    Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300 çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi FSSC 22000 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan AR-GE ve Kalite Kontrol Laboratuarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.

  • Balparmak Apitera, Doğanın Şifasını Çocuklara Sunuyor!


    Balparmak; arı sütü, bal ve propolis karışımının çocukların sağlıklı gelişimindeki rolünü Türkiye’nin önde gelen çocuk sağlığı ve hastalıkları uzmanlarından Prof.Dr. Hilal Mocan eşliğinde paylaştı.


    Tüketicilerine sağlıklı, doğal, katkısız ürünler sunan Altıparmak Gıda’nın Türkiye bal pazarının lider markası Balparmak; arı ürünleri karışımlarından oluşan yeni serisi Apitera ile arıların mucizelerini evlere taşıyor. Bal, arı sütü, polen ve propolisin farklı karışımlarından oluşan 4 ürüne sahip Balparmak Apitera’nın “Arı Sütü-Bal-Propolis” karışımı çocukların sağlıklı gelişimine katkı sağlıyor.


    Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Hilal Mocan “Ebeveynler çocuklarının sağlıklı gelişimi için gün geçtikçe daha fazla doğal destek ürünlerine yöneliyor. Doğanın bize sunduğu mucizeler arasında yer alan; bal, arı sütü ve propolis çocukların bağışıklık sistemleri ve sağlıklı gelişimi için eşsiz birer doğal destek. Çocuklarımıza arı ürünleri karışımları verirken; güvenilir markaların ürünlerini tercih etmeliyiz. Detaylı analiz süreçlerinden geçmiş, doğru koşullarda saklanmış, saflığından ve doğallığından emin olunmuş arı ürünleri karışımlarını çocuklarımız güvenle tüketebilir” dedi. Propolisin çocuklar üzerindeki olumlu etkilerine değinen Mocan, “Özellikle okulların açıldığı ve kış mevsiminin yaklaştığı şu günlerde propolis kullanmak vücudun bağışıklık sistemini güçlendiren ve çeşitli hastalıklara karşı koruyuculuk sağlayan en iyi doğal besin takviyesidir. Vücut savunma sisteminde rol oynayan makrofajların bakteri öldürücü etkisini ve antikor üretimini artırır. Çocukların üst solunum yolları ve orta kulak enfeksiyonlarının tedavisinde de çok önemli bir destekçidir” dedi.


    Altıparmak Gıda’nın kalite ve analiz süreçlerindeki gücünü dile getiren Altıparmak Gıda AR-GE ve Kalite Direktörü Aslı Elif Sunay “Sahip olduğumuz Altıparmak Gıda Analiz Laboratuvarı, alanında Avrupa’nın en kapsamlı dört eş değer laboratuvarı arasında yer alıyor. Bu durum, kalite ve analiz süreçlerimizde bize güç katıyor, Türkiye pazarında ilklere imza atmamıza vesile oluyor” dedi. Bal, arı sütü, propolis, polen gibi arı ürünlerinin faydalarının uzun yıllardır bilimsel çalışmalarla ortaya koyulduğuna değinen Sunay, “Arı ürünlerini tüketicilerimize hak ettikleri değerde sunmak için detaylı araştırmalar ve AR-GE çalışmaları yaptık. Bu çalışmaların sonunda da Balparmak Apitera Serisi ile doğal ve saf arı ürünlerini en uygun şekilde ve koşullarda tüketicilerimizle buluşturduk. Seride yer alan ürünlerimiz; saf ve doğal arı ürünlerinin en uygun miktardaki karışımlarını içeriyor. Ürünlerin besin değerini maksimumda koruyabilmek için soğutucu dolaplarda saklanan ve satışa sunulan Balparmak Apitera ürünleri ile tüketicilerimiz arı ürünlerinden, gönül rahatlığıyla faydalanma imkânı buldu” dedi.


    Balparmak Apitera Serisi Sadece Eczanelerde!

    Altıparmak Gıda’nın uzmanlığı ve güvencesiyle sadece eczanelerde, özel soğutucu dolaplarda satışa sunulan doğal destek niteliğindeki yeni Balparmak Apitera Serisi; “arı sütü-bal”, “arı sütü-bal-polen”, “arı sütü-bal-propolis”, “arı sütü-bal-polen-propolis” olmak üzere dört ayrı ürünü kapsıyor. Balparmak Apitera Serisi ve satış noktaları hakkında detaylı bilgiye “www.balparmakapitera.com.tr” adresinden ulaşılabiliyor.


    Altıparmak Gıda Hakkında:


     Kurulduğu 1980 yılından bu yana bal sektörünün gelişimine öncülük eden ve uzun yıllardır sektörün lider firması olan Altıparmak Gıda, 300’1ün üzerinde çalışanı ve bugün bünyesinde bulundurduğu Balparmak, Binbirçiçek ve Balkovan markalarıyla sağlığı, doğallığı, lezzeti her gün sofralara taşıyor. Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Altıparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan firma, gıda güvenliği sistemi FSSC 22000 ile global gıda standardı BRC (British Retail Consortium) gibi sertifikalara da sahip. Altıparmak ayrıca, Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört bal ihtisas laboratuvarı arasında yer alan AR-GE ve Kalite Kontrol Laboratuarı sayesinde, tüketicisine sunduğu bütün ürünleri toplam 65 parametre doğrultusunda analiz ediyor.