Menu
TR ENG

Balparmak Arıcım Projesi

Türkiye’nin lider bal markası Balparmak, bal tedarik sürecinin denetlenebilirliğini ve kontrol edilebilirliğini bir üst noktaya taşıyan “Arıcım” projesini 2015 yılında hayata geçirdi.

 

Arıcım projesi ile bal tedarik zincirinde kaynakların etkin yönetimi, sürdürülebilirliği, Türkiye endemik bitki yapısının arıcılar üzerinden takip edilerek korunması hedefleniyor. Yaklaşık 13 bin tedarikçi ve arıcıdan yaptığı tedarik işlemleri riskler en aza indirgenerek kayıt altında tutuldu ve markanın tedarik zinciri yönetim süreci bir üst seviyeye çıkarıldı. Proje kapsamında Türkiye’nin dört bir yanından alınan numuneler ve numuneyi temsil eden tenekeler kimliklendirilerek, tüm tedarik süreci dijital ortama taşındı.

 

Arıcım projesi yılın ilham veren projeleri arasında!

 

Balparmak'ın sürdürülebilir bal tedariki alanında geliştirdiği “Arıcım” projesi, Sürdürülebilir İş Ödülleri’nde, “Tedarik Zinciri Yönetimi” kategorisinde verilen ödülün sahibi oldu. Bal üretiminde kaliteyi sürdürülebilir kılan çalışmalar da yürüten Balparmak, bu ödülle, yılın başarılı sürdürülebilir iş modelleri arasında da öne çıktı.

 

Kaliteli bal üretiminde toplum ve çevreyi odak noktasına alarak iş ortakları ve tedarikçileri için de değer yaratan çalışmalara imza atan Balparmak bu ödülle, başarılı sürdürülebilir projeleri arasında da ilk sırada yerini aldı.